Mereu in alerta

Dupa ce acum doi ani s-a creat panica in randul cetatenilor din Romania din caua capuselor, eu ca mama m-am vazut nevoita ca de fiecare data sa verific pielea de pe intregul corp al copilului meu de fiecare data cand ne intoarcem de afara.

Si uite ca nu am facut lucrul asta in zadar pentru ca intr-o zi chiar i-am gasit pe piept o capusa cat gamalia unui ac de cusut care abia, abia se vedea. Dupa ce i-am intrebat pe toti cei din casa ce parere au, mi-am zis ca este clar vorba despre o capusa si am dat fuga la spital pentru a o inlatura. Si nu puteam evident sa o inlaturam noi acasa ci numai cu ajutorul cadrelor medicale care stiu exact cum trebuie sa fie extrasa aceasta fara ca ea sa isi lase parti ale corpului infipte in pielea de care s-a prins.
Am auzit si tot felul de leacuri babesti, printre care cu gamalia de la un bat de chibrit, partea cu bulb se umezeste si se invarte in jurul capusei, iar aceasta, intoxicata de substantele din bulbul batului de chibrit se hotaraste sa iasa singura din corpul de unde doreste sa se hraneasca cu sange.

Totusi, cred ca autoritatile ar trebui sa fie putin mai mai atente si sa aiba grija sa gaseasca solutii propice de combaterea capuselor, sa gaseasca o firma de dezinsectie Bucuresti astfel incat oamenii sa nu mai stea cu grija cand isi duc copiii in parcuri ca nu ii pot lasa sa se joace in voie si sa alerge pe unde isi doresc, prin iarba sau pe oriunde. Acum sunt sigura ca aceste solutii ar fi si pe placul animalelor de companie care intra si ele sa se joace in iarba.